pátek 27. července 2012

3. GIVEAWAY!


Tak je pátek a jak jsem vám slíbila tak je tu další GIVEAWAY! Psala jsem, že to budou věci z Anglie a také už jsem v předchozím článku psala, že to určitě bude ten cupcake, který je ale do koupele. Doufám, že se vám dárečky líbí. Zajímalo by mě kdo si myslela že dám do giveaway toto?:)
  a co udělat pro to aby jste vyhráli?
  • sledovat můj blog zde na bloggeru
  • vybrat si dáreček který chcete
  • a hlavně mě napsat email, aby jsme se mohli domluvit ohledně adresy
  • a prosím napište mi co si myslíte o mém blogu(zlepšit, přidat, nedávat..)

53 komentářů:

  1. Já bych prosila ten cupcake.
    A email: kocourova.veronika@email.cz
    Sleduji.

    OdpovědětVymazat
  2. hedvika.ruzickova@gmail.com
    Ceny jsou obě dvě krásné, ale asi bych si vybrala bloček s propiskou. :) Tvůj blog je moc fajn, nejradši tu mám články ze života, protože hodně cestuješ :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten cupcake je boží!!♥
    víc videí, víc videí!:D miluju tvá videa! Taky mám hrozně ráda články z výletů a z cest, krásně to popisuješ a fotíš! :)
    mon-coeur@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky :) mě se líbí ten cupcake :)
    Na tvém blogu bych vůbec nic neměnila, jen by jsi mohla častěji přidávat nějaké outfit posty :)
    Mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. gluus.blog@gmail.com

    Moc se mi líbí ty fotky z cest a výletů :)
    Vybrala bych si bloček s propiskou

    OdpovědětVymazat
  6. sleduji, tvůj blog mám ráda:)
    vybrala bych si ten blok s propiskou;)
    jak jsem psala, tvůj blog se mi líbí a to takový, jaký je.. taky celkem ráda cestuju, takže posty z cest mi rozhodně nevadí, ráda nakupuju a okukuju kosmetickou sbírku ostatních:) mně ti rozhodně nic nechybí;)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. myslím, že tvor blog je veľmi pekné miesto (: Máš príjemný spôsob písania. No tak skúsim štastie. (:
    ten blok s perom je asi moja volba.
    domi.t@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Vybrala bych si ten bloček s propiskou :)
    A tvůj blog se mi líbí takový jaký je. Nic bych neměnila :)
    crazy.metal.girl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tvůj blog se mi líbí, neměnila bych nic.. Líbí se mi, že jsi holka s pár kily na víc a umíš se pěkně obléct a tak, myslím že jsem ti to psala na formspringu :)
    Dárečky se mi líbí oba a výběr bych nechala na tobě, protože já bych se tu rozhodovala tak hodinu :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tvůj blog sleduji dlouho, líbí se mi tu a ráda se vždy vracím, takže nic prosím neměň! :) Vybrala bych si asi ten cupcake :3 dreamaboutvendy@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. cupcakeee :))
    tvoj blog je super, páči sa mi celý a sledujem ho už dlho :)
    soninka11s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. mne sa tiez paci blok a prepisovacka :)
    a na blogu sa mi vsteko paci tak ako to je, je to predsa cele tvoje a o tebe, preto sem ludia chodia ;)
    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ja by som tu ako desing nič nemenila ale rada by som tu videla nejaké recepty a DIY :) tzv. urob si sám a tak :) napriklad vylepšiťť triko alebo nohavice ..:D či vytvoriť dekorácie :):D

    Vybrala som si zápisník s perom :)
    ale obe ceny su pekné fakt :D:)

    izurka357@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Juhuu skvělá giveaway:)
    Sleduji jako Deni
    Chtěla bych ten blok a propiskou:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapoměla jsem dopsat, že bych si přála nějaké video nebo recenzi:)

      Vymazat
  15. Diář a propiska :)
    Tcůj blog je skvělej, jediné co bych třeba přidala jsou videa ;)

    Zuzanka.97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ta prospiska s bločkem jsou fajn:)
    Co třeba bidea?:)

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tvoj blog mám rada už dlho baví ma
    bloček a propiska :))

    fashionparadis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji tě už dlouho, můj mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    A tvůj blog? Mě osobně se líbí takový, jaký je. Klidně více videí, ty miluju. A random foto:)

    OdpovědětVymazat
  19. zizkozuz@seznam.cz

    Na tvém blogu nevím co změnit (nebo mě to aspoň teď nenapadá) líbí se mi takovej jakej je :D

    Kdyby se to podařilo tak bych si přála ten bloček a tou propiskou (u toho cupcaku bych se bála že ho snim jak vypadá dobře) :DD

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, tak ty ceny jsou skvělý! :) .. Já bych si vybrala cupcake :)
    Jinak na tvým blogu mě teď hodně bavily tvoje příspěvky o Londýně a tak :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. nejvic se mi na blogu libi tve cestovaci clanky:)

    oba darecky, jsou super, udelal by mi radost jakykoliv z nich:)

    al.bis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. budu ráda za cokoliv, ale když si mám vybrat, brala bych asi ten zápisník :-)

    myslím, že bych nic na tvém blogu neměnila, to co tu je vypovídá něco o tobě a mě se tak tenhle blog líbí ! <33

    viskovamonca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Vybrala bych si cupcake :)
    A mohla by si více přidávat outfit posty a nebo psát recenze :)
    Misssha2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Brala by som to pero a bločik :)
    a m.i.l.u.j.e.m posty o nechtoch! :)
    lucila451@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  25. Mě naprosto uchvátil ten blok s propiskou :)
    Co zlepšit na blogu? Já mám moc ráda recenze, ale myslím si, že bys nic zásadního měnit neměla, takhle je tvůj blog osobitý a originální :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. di_va22@azet.sk
    ja by som si vybrala ten zošit s perom 8) má nádherný obal 8)

    mne sa tu lúbi všetko, v každom článku si nájdem niečo pre mňa 8)

    OdpovědětVymazat
  27. ja mám úplne najradšej tvoje fotky z ciest, keď už tam nie som ja :D aspoň si popozerám pekné fotky :) a celkovo tvoj blog ma zaujal

    páči sa mi cupcake

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Souhlasím s komentářema nade mnou, fakt jsi nejlepší v těch cestovacích článcích a taky bych přidala více recenzí!
    A chci propisku s bločkem :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mne sa najviac páčia videá a články z Anglicka či iných miest,rada si ich pozerám :) A tiež sa mi páčia nechty,shopping posty,no mohlo by tu byť viac recenzií.
    Vybrala by som si cupcake,je to nádherné.
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  30. bloček s perom :)
    zubajova.daniela@gmail.com
    ako tak čítam, dosť veľa ľudí napísalo že sa im páčia tvoje cestovateľské posty a ja sa pripájam k nim :) hlavne tieto posledné z Londýna vrátane New in postu ma najviac bavili :)

    OdpovědětVymazat
  31. Mám moc ráda tvůj blog ale prosila bych nějakou recenzi,video,new iny,.
    Jinak myslím že blog by měl být originální.
    Jak já bych chtěla vyhrát ten nejroztomilejší cupcake!♥
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Tvoj blog je úžasný, nemeň ho kvôli nikomu. Práve preto máš čitateľov, lebo si originál :)) Ja by som brala zápisníček a pero. Nielen, že majú nádherný dizajn ale ja si neustále niečo zapisujem a vždy sa nový zíde :)

    OdpovědětVymazat
  33. určitě cupcake, tvuj blog se mi libi, jak články, tak fotky, vše :) jen tak dál

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tvůj blog je úžasný, nic bych na něm neměnila. Naprosto zbožňuji tvoje články z cest a videa :)))

    Asi bych si vybrala bloček s perem, protože miluji Londýn a UK :)

    veronika9.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. vybrala bych si blok :)
    mě se Tvůj blog také líbí a neměnila bych nic :) jen možná více častější příspěvky :o)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Já by jsem strašně moc chtěl ten fialový koberec! Nemůžu se na něj vynadívat! Mám ho i jako tapetu na ploše!
    Mail: MadlmayrPetr@gmail.com
    Blog denně, sleduji, už mám asi fialovo před očima!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, já bych chtěla blok. A zlepšit... možná dát doprava na lištu nějakou historii jako po měsících, aby se tak daly lépe najít nějaké články. :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. cupkake :)
    mne sa páčia tvoje videá (napr.avon)
    k.malatinova@gmail.com
    si strašne sympatická a prirodzená :)

    OdpovědětVymazat
  39. lindusha123456@gmail.com
    blok:)
    tvoj blog je super nič nemen :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ten cupcake je dokonalý, takže ten:)
    Na tvůj blog jsem narazila teprve před pár dny,ale zatím se mi tu líbí vše takové jaké to je:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Cupcake, prosím :)
    Musím souhlasit s ostatními...tvoje články o cestování mě baví! :)
    Recenzí není nikdy dost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapomněla jsem na e-mail: barbora.tomiskova@gmail.com :D

      Vymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  43. notes s propiskou :) , sleduji tě a doufám,že budeš psát i nadále :),líbí se tvé posty z anglie a outfity :), naranja.95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tak já bych si vybrala blok s propiskou :) A co se týče Tvého blogu tak jsem ho začla sledovat teprve nedávno. Zdál se mi zajímavý když jsem ho v rychlosti projížděla a říkala si, že by mohl stál za to a musím podotknout, že stojí. :)

    OdpovědětVymazat
  45. tvůj blog miluju jak je, patří mezi moje nejoblíbenější :)
    a vybrala bych si bloček s propiskou))
    katka.bacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Na tvůj blog jsem narazila náhodou a moc se mi líbí, konečně holka, která má co ukázat.
    Já bych si vybrala bloček, ale obě ceny jsou pěkné.

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Přidávat častěji! Tvůj blog mám moc ráda, na nic si nehraješ a to oceňuji! :)
    Kdyby náhodou tak bych volila notýsek s propiskou, hodil by se mi na zapisování nápadů na blog :)

    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Jsem sice nová čtenářka, ale předtím než jsem se do giveaway zapojila, pročítala jsem si starší články a moc mě nadchly. Musím říct, že se mi líbí, jak sem dáváš kus sebe. Tvé články jsou ze života a to si vždy ráda přečtu. Také ráda čtu o módě a o tvých hadřících. A uvítala bych nějaké videa nebo vlastní DIY návody ;).
    Pokud bych vyhrála, strašně by se mi lbíil ten notýsek s propiskou :).
    s-wea@email.cz

    PS. Nečekala jsem, že dáš ten cupkace do giveaway, já myslela, že je opravdový :D...Mňam.

    OdpovědětVymazat
  49. Notýsek s propiskou prosím :)
    wampulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. notysek :-) nejakou recenzi o kosmetice :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Je mi to celkem jedno, obě ceny jsou nádherné:O ale kdybych si mohla vybrat tak deníček s prospiskou:D:)..
    Na blogu bych celkem neměnila nic, jen možná víc tvých fotek a fotek z tvého osobního života a kdybys přidávala více návodů na doma-vyrobené šperky nebo jak si zlepšit staré oblečení určitě bych si pořád vyráběla:D:)!
    kontakt myslím není potřeba:D

    OdpovědětVymazat